logo370x175logo370x175https://www.v-strom4u.czlogo370x175

  • HOME
  • V-STROM MODELY
    • DL250
      • DL250 (od 2017)
    • DL650
      • DL650 (2003-2012)
      • DL650 (2012-2017)
      • DL650 (od 2017)
    • DL1000
      • DL1000 (2003-2014)
      • DL1000 (2014-2017)
      • DL1000 (od 2017)
      • KLV1000
    • DL1050 – novinka
  • TECHNIKA
    • Články o technice, opravách
    • Forum
    • Servisy motocyklů
  • CESTOVÁNÍ
    • Cestopisy
    • Srazy a minisrazy
    • Soutěž 2021
    • Příprava, mapy, trasy
    • O mapách, GPS a RB
  • VSTROM4U
    • V-STROM4U
    • Blog
    • Pomáháme
    • Redakční rada
    • WordPress-help
  • GALERIE
  • SOUTĚŽ
  • LOGIN
  • Calendar
  • WordPress-help
✕
  • Domů
  • V-strom-modely DL650 Suzuki DL650 (2003-2012)
  • Suzuki V-Strom 650 2003-2012
Suzuki V-strom 250 2018 hladný po dobrodružstve
Pondělí, 13 srpna, 2018
Suzuki DL1000 V-Strom – 2001-2013
Pondělí, 13 srpna, 2018

Suzuki V-Strom 650 2003-2012

Vydal Pavel Catman Kocourek dne Pondělí, 13 srpna, 2018
Rubriky
  • Suzuki DL650 (2003-2012)
Štítky

 

Technická data

ZÁKLADNÍ INFORMACE

Model: Suzuki V-Strom 650
Rok: 2017
Kategorie: Super Motard

MOTOR A PŘEVODOVKA

Zdvihový objem: 645 ccm
Typ motoru: V2, čtyřtaktní
Výkon: 69,00 k (50,4 kW)) při 8000 ot/min
Maximální rychlost: 185 km/h
Kompresní poměr: 11,2:1
Vrtání x zdvih: 81,0 x 62,6 mm
Řízení paliva: Double Overhead ka / s oddělenými Cam (DOHC)
Chlazení: Kapalina
Převodovka: 6-rychlostní
Primární převod, sekundární převod: Řetěz
Palivový systém: Vstřikování
Detaily motoru: 90-stupňový V-Twin
Zapalování: elektronické zapalování
Mazání: mokrá kliková skříň
Točivý moment: 69 Nm při 6400 ot/min
Pohon: Řetězové, DID525V8, 118 odkazy

PODVOZEK, PÉROVÁNÍ, BRZDY A KOLA

Přední brzdy: Dvoukotoučové. Tokico 2-pístové třmeny
Zadní brzdy: Single disc. Nissin, 1-píst
Rám: Twin-Spar-hliníková slitina rám
Zadní pérování: typ odkazu, vinuté pružiny, olej tlumené
Přední pérování: Teleskopický, vinuté pružiny, olej tlumené
Průměr předních brzd: 310 mm
Průměr zadních brzd: 260 mm
Kola: Ten paprsky litá kola. Pneumatiky Bridgestone Battlax.

MÍRY A OBJEMY

Objem nádrže: 20,06 l
Suchá hmotnost: 213 kg
Poměr hmotnosti/výkonu: 0,3239 k/kg
Celková délka: 2,275 mm
Světlá výška: 175 mm
Rozvor: 1 560 mm
Výška sedla: 830 mm

OSTATNÍ SPECIFIKACE

Startér: Elektrický
Barevná provedení:

 

Popis dle roku výroby:

2003-2004 650

V-Strom 650 je menším sourozencem DL1000 a sdílí jeho charakter a živost. Byl vytvořen jako lehce zmenšený model velkého Stroma, ale mnoho vlastností zdědil od svého většího bratra – včetně budíků a vzhledu palubní desky a doplňků, které usnadňovaly život na dvou kolech. Nastavitelné tlumení, zlepšená ergonomie a dobrá ochrana proti nepříznivému počasí jsou klíčovými prvky tohoto modelu stejně jako velká nádrž a možnost uchycení nákladu.

2004-2005 650

V roce 2005 získaly motocykly Suzuki nové barvy rámu, kol a zadní vidlice. V Suzuki se rozhodli, že černá je nová skvělá barva a proto se všechny kovové části motocyklů zabarvily na černo a V-Strom 650 nebyl výjimkou. Motorce zůstal univerzální charakter zanedbávajíce sportovně pouliční choutky. Pokud plánujete nějaký těžký offroad, musíte se podívat po jiném stroji. Ovšem pokud občas přejedete nějakou šotolinu, stále zůstává V-Strom 650 úžasný stroj jak do města, tak na okrsky, který vám bude perfektním společníkem na cestování na dovolené.

2005-2006 650

2006 DL650 V-Strom 650 je skvělá volba pro dobrodružné cestování. Motocykl nabízí pohodlnou polohu řidiče, skvělou světlou výšku a kompaktní, jednoduchý profil inspirovaný enduro motorkami. Tlumiče jsou vyšší a více vyladěné, což zlepšuje cestovní pohodlí na všech typech cest. Strom 650 může být vybaven bočními kufry a top-case, což z něj udělá slušný cestovní motocykl. Je schopný vozit dvě osoby s vybavením na dálnici stejně jako být agilní a zábavný v městském provozu což z něj dělá skvělou středně těžkou univerzální motorku.

2006-2007 650

Verze 2007 přináší nové hlavy válců s duálními zapalovacími svíčkami pro lepší spotřebu, zvýšený výkon a snížené emise. Kromě toho malý strom neprošel žádnými radikálními změnami a jezdci si můžou užívat stejný kompaktní jednoduchý design, skvělé možnosti přepravy zavazadel a nízkou hmotnost. Motorka vyladěná na delší cesty zvládá i off-road, řidič však nesmí zapomenout, že má litá kola, která se moc nehodí na kameny, do děr a špatného terénu. Ale pokud máte po cestě polní cestu nebo nějakou šotolinu, budete v pohodě.

2007-2008 650

Suzuki neprovedla na tomto modelu žádné významné změny. Model 2008 přijíždí ve dvou barevných provedeních, neoblíbenější (TOP) černé barvě a světle žluté Suzuki barvě. V-Strom 650 disponuje stejnou živostí v ulicích a průchodností lehkým terénem, ale musíte mít na paměti litá kola, pokud se vydáte do horšího terénu. Přesto jej motorka zvládá s chutí, hlavně pokud ji doplníte pořádnými off-road pneumatikami. Dálniční rychlosti nejsou pro V-Strom problém, dokonce i s pasažérem a kufry, zatímco ochrana proti nepříznivému počasí je mnohem lepší než jakou nabízí DR-třída motocyklů.

2007-2008 650ABS

Suzuki také nabízí model V-Strom 650 s ABS pro jezdce, kteří dávají hodně důrazu na bezpečnost. Model s ABS je identický se základní verzí a je jen o pár dekagramů těžší díky ABS modulům. Kromě vylepšených brzd se ABS V-Strom chová stejně jako sourozenci, má stejné technické specifika a použití. Jediný způsob, jak tyto modely rozeznat od sebe je podívat se, jestli mají u brzd kroužky senzorů ABS nebo ne.

2008-2009 650

V-Strom 2009 si zachovává většinu svého charakteru po svém litrovém sourozenci, ale směřuje k jezdcům, kteří spíše touží po lehčím cestovním stroji. Je to tak, V-Strom 650 je menší a lehčí verze DL1000 a proto je také manévrovatelnější při nízkých rychlostech a v terénu. V-Strom 650 má univerzální tlumení a nabízí tudíž skvělé svezení na horších cestách a šotolině, pokud nezapomenete, že máte litá kola a bezdušové pneumatiky. Pro delší cestování 650 nabízí možnost připevnění bočních kufrů, top-case, chrániče motorů a podobně.

2008-2009 650ABS

Nemusíte být motocykloví konstruktéři, abyste poznali, že když se k názvu motorky přidá A jedná se o model s ABS…v 99.5% případů. Modelový rok 2009 není výjimkou, takže získáváte více kontroly při brzdění motocyklu, když jde do tuhého.

2008-2009 650SEA ABS Touring

Model V-Strom 650 SEA ABS Touring není úplně nový model, je to spíše speciální úprava která nabízí motorku, kterou vybalíte z krabice a vyrazíte na cestu napříč státy. V praxi to znamená, že základní verze obdržela ABS, černý nástřik rámu a vidlice, velké boční kufry, které ladí s barvou motorky a top case. Nastavitelné plexi je také součástí výbavy a přidává hodně na cestovním komfortu motocyklu během dlouhých cest.

2009 650A

Jedna z nejlepších univerzálních motorek, V-Strom 650 je perfektní volba pro občasné vyjížďky, dojíždění nebo dlouhé výlety. Od městského provozu, přes okrsky po evropské dálnice, tam všude si budou jezdci užívat hodně vychvalovaný dvouválec do V 645cc, který nabízí dostatečný kroutící moment a jemnou reakci na plyn kombinovanou s 22 litrovou nádrží pro celodenní pohodlí. Další skvělou výhodou pro jezdce je možnost nastavení zadního tlumiče při různém zatížení a ABS.

2009 650GT

Jedna z nejuniverzálnějších motorek, V-Strom 650 je skvělou volbou pro volnočasové jezdce, ty co denně dojíždějí nebo pro cestovatele. V městských ulicích, okrskách nebo dálnicích, tam všude bude řidič těžit z vychvalovaného 645cc motoru do V, který poskytuje dostatečný tah a jemnou odezvu na plyn a v kombinací s 22 litrovou nádrží přinese celodenní komfort.

2009 650X

Nový V-Strom 650 bez ABS dorazil na trh, stále univerzální k použití jak ve městské džungli tak pro jízdy krajinou s živým a flexibilním motorem do V. Přijíždí s hliníkovým chráničem motoru, chrániči rukou a tmavým sportovním plexi a k tomu je dostupný v Candy Max Oranžové barvě.

Daniel Morgan

2009-2010 650 ABS Australia

Přeložit

2009-2010 650ABS

Další přírůstek do středně těžké rodiny motocyklů Suzuki, V-Strom 650, získal vylepšení pro už tak univerzální cestovní stroj. S živým motorem 645cc do V a 6 stupňovou převodovkou je stal velmi příjemným společníkem na dlouhé cesty. Přesto tento stroj může být výborný na dojíždění po městě, díky skvělému zpřevodování, lehké váze a štíhlému vzhledu. Můžete také vyrazit na lehčí šotolinu, ale nesmíte zapomínat, že jezdíte na litých kolech, která nejsou tak pružné jako vyplétaná. S dostatkem výkonu můžete ve dvou plně naloženi vyrazit na cesty.

2009-2010 650ABS Touring

Díky jménu 2010 DL650SEA V-Strom 650 ABS Touring už znáte půlku příběhu. Dostanete motorku na cesty včetně extra výbavy, takže můžete vyrazit za hranice státu hned, jak jste sbaleni a máte natankováno. Touringová úprava znamená boční a horní kufry v barvě motorky, díky kterým rozšíříte své přepravní kapacity, což zvyšuje universálnost tohoto stroje. Vše co potřebujete je kryt motoru, vyhřívané gripy a chrániče rukou a můžete vyrazit na svou cestu životem.

2010-2011 650A

Další rok uplynul a to, že si V-Strom 650 nevyžádal žádné úpravy jen potvrdilo, o jak kvalitní motocykl se již od začátku jedná. Od té doby, co je ABS dodáváno jako standardní vybavení, jediné co chybí je cestovní a off-road vybavení. Přestože nabízí strávení spousty pohodlných hodin v sedle při dlouhých přesunech, V-Strom 650 také poskytuje spoustu zábavy v městském provoze. Pohodlný, štíhlý a živý, tento stroj přijíždí se skvělou spotřebou jak na asfaltu tak na šotolině a bez problémů dosahuje dálničních rychlostí. S tlumiči nastavenými na všechny povrchy zvládá V-Strom i střední off-road, i když zrovna vezete plná zavazadla a spolujezdce.

2011-2012 650 Adventure

V-Strom 650 Adventures sice představuje motocykl se střízlivější vizáží, přesto je těžké použít slovo dobrodružství a litá kola v jedné větě. Plexi je nastavitelné a nabízí lepší ochranu při delších výletech. Motorka přijíždí na trh s hliníkovými kufry a LED kazatelem námrazy a ABS pro větší pocit klidu. Ať už jezdíte dlouhé trasy nebo dojíždíte denně do práce, tento středně těžký stroj je přesně pro vás. A s poslední modernizací od Suzuki získal V-Strom lepší chladič, lepší studené starty a vylepšený výkon v nízkých a středních otáčkách.

2011-2012 650 ASE ABS

Suzuki představila nový V-Strom pro kanadský trh ve velice lákavém stylu. Motocykl přijíždí s chráničem motoru, padacím rámem, nastavitelným plexi, chrániči rukou a štědrým prostorem pro uložení zavazadel – dva boční a jeden horní kufr, které jsou ideální pro vše, co potřebujete na dlouhé cesty. Motocykl si zachovává vylepšení, které tento model získal v letošním roce, včetně nové konstrukce karoserie s novými bočními panely a přepracování předního krytu a sedadla.

2011-2012 650A ABS

V-Strom 650, jeden z nejlepších strojů pro všeobecné použití, vás vezme jak do města, tak na dlouhé výlety a vylepšená ergonomika a výkon vykouzlí úsměv jak na tváři řidiče tak spolujezdce. Od té doby, co v roce 2006 získal ABS se stále V-Strom 650 bezpečnější a spolehlivější v krajních situacích. S propracovaným systémem uchycení zavazadel se V-Strom 650 stal skvělým společníkem jak na dlouhé cesty, tak na krátké vyjížďky po městě. Rám byl přepracován pro dobrodružnější styl jízdy a dokonalá ochrana proti vlivům počasí zůstala během vylepšování základním požadavkem.

2012-2013 650ABS Adventure

Zákazníci v Británii a Spojených státech dostali šanci koupit si plnou verzi V-Strom 650 ABS, což znamenalo Adventure výbavu a něco extra. V podstatě dostali motorku, která je připravena vyrazit na cesty přímo z krabice – vybavená hliníkovými kufry, kterí dokáží pojmout i integrální přilbu, silný padací rám, nastavitelné cestovní plexi, které umožní jezdci nastavit si jej podle rychlosti. Oproti základnímu modelu se z technického pohledu nic nezměnilo. V-Strom 650 ABS Adventure zůstalo motocyklem, který dokáže jezdit po typech cest a zvládá i lehký off-road, pokud je to potřeba. Skvělý točivý moment pro městský provoz, vynikající dojezd a sportovní tvář pro dlouhé trasy podpořenou pohodlnou pozicí jezdce udělala z V-Strom 650 ABS Adventure motocykl, který stojí za to mít.

 

 

Total Page Visits: 4240 - Today Page Visits: 5
Sdílet
0

Související příspěvek

Středa, 7 října, 2020

TPS – výměna – 650 K6


Číst dál
Pondělí, 21 ledna, 2019

Futrál na cokoli pro DL650


Číst dál
Středa, 31 října, 2018

Suzuki V-Strom 650 XT


Číst dál

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

Poslední příspěvky

  • Zlobivé budíky DL650 K6
    Neděle, 18 října, 2020
  • 0
    Fotosoutěž 2020
    Neděle, 18 října, 2020
  • 0
    TPS – výměna – 650 K6
    Středa, 7 října, 2020
  • 0
    Motosoutěž 2021
    Pondělí, 5 října, 2020
V-strom CZ diskuse

Nová témata ve fóru

Úklid po prodeji V-Stromka 650 (2 …vytvořil Pavel ŠmídPřed 11 měsíců, 1 odpověď
Levý držák stupačky řidiče na lit …vytvořil David Sedláček MetylovicePřed 3 roky
Hrnec na voduvytvořil Bretislav KrupickaPřed 3 roky
Cestovní bundavytvořil Robert VacekPřed 3 roky, 1 odpověď
V-strom CZ technika

Registrace       Zapomenuté heslo       Můj profil

Hledat v obsahu V-strom4u

✕
© 2022 Betheme by Muffin group | All Rights Reserved | Powered by WordPress
Buy now