2012-2013 650ABS
Nově představený V-Strom 650 ABS je štíhlý a má vylepšený vzhled, ale funkčnost a praktičnost zůstala stejná. S rámem zaměřeným na pohodlí jezdce, 2013 V-Strom 650 zvyšuje už tak skvělou manévrovatelnost a vysoký komfort. Pečlivě navržená ergonomika zajištuje jednoduché a pohodlné cestování po městě stejně jako po okrskách. A s ve své třídě nejlepšími přepravními možnostmi je malý V-Strom skvělým společníkem pro dlouhé cesty napříč kontinenty. Schopnost udržet si styl i na nekvalitních cestách, kde je povrch rozbitý, nebo úplně chybí, dělá z V-Stromu 650 ABS jeden z nejlepších univerzálních strojů, které si můžete koupit.
2013-2014 ABS Adventure
Verze Adventure 2014 V-Strom 650 ABS představuje několik doplňků pro lepší použitelnost motocyklu, zejména pak na dlouhých cestách. Středně těžký motocykl V-Strom získal hliníkové boční a horní kufry, nastavitelné cestovní plexi, padací rám, ochranu rukou a motoru. Neobávejte se větší hmotnosti, V-Strom je dokonale schopný ji zvládnout a má vše, co potřebuje, aby zůstal hbitý a nabídl excelentní zážitek z jízdy.
2014-2015 650 ABS
V-Strom 650 ABS je základní verzí středně těžkého modelu Suzuki se zaměřením na dobrodružné cestování. Pro rok 2015 je motocykl vybaven ABS již v základu v souladu s evropskými pravidly pro bezpečnost provozu. Dvouválec do V byl jen lehce vyladěn, protože poslední verze se ukázala jako velmi úspěšný recept. Stejně jako předchozí modely je V-Strom 2015 dělníkem, který zvládne skoro každou výzvu kromě těžkého off-road, na který jeho litá kola nejsou dost pevná. Ale i přesto, není příliš mnoho věcí, které se s V-Stromem nedají dělat. Jeho velká nádrž a dobrá spotřeba poskytuje skvělý dojezd při dlouhých výletech, zatímco pohodlná pozice jezdce zaručuje absolvování dlouhé trasy méně vysilující.
2014-2015 650 ABS Adventure
Model roku 2015 je opět další kosmetickou úpravou základního modelu V-Strom 650 ABS. Přijíždí s bočními hliníkovými kufry, padacím rámem a nastavitelným plexi. Kola jsou stále litá, takže off-road jízda musí být prováděna v rozumné míře, hlavně na kamenitém povrchu. Přestože Adventure verze většinou znamená, že s motorkou můžete rovnou z obchodu vyrazit na cestu před kontinent, v tomto případě budete ještě pár doplňků potřebovat. Ochrana rukou a kryt motoru jsou skoro povinností pro ty, kteří hledají opravdová dobrodružství. A pro ty ostatní zůstává 650 V-Strom starým dobrým důvěryhodným parťákem, se kterým můžete vyrazit skoro všude od polních cest po dálnice.
2014-2015 650 ABS EXP
Jelikož je V-Strom jedním z nejprodávanějších modelů Suzuki již od svého příchodu na trh, je naprosto přirozené, že jej Hamamatsu dodává v mnoha provedeních jako odpověď na požadavky různých jezdců. Verze EXP vidí V-Strom jako motocykl připravený vyrazit hned po rozbalení z krabice. Motocykl přijíždí s hliníkovými bočními a horním kufrem, nastavitelným plexi, krytem motoru a chrániči rukou. Jelikož jsou kola stále litá, nesmíte na to zapomenout, když plánujete cestu skrz kamenité off-road cesty.
2014-2015 650ABS SE
V-Strom 650 ABS SE z roku 2015 si přináší dědictví předchozích modelů, které mohou dojet vždy o kilometr více, než ostatní ale také mohou být důvěryhodným parťákem do města. Vytvořen tak, aby vás vzal do nejvzdálenějších míst, tedy pokud tam vede alespoň trochu zpevněná cesta, V-Strom 650 ABS SE kombinuje živý dvouválec do V se sportovním charakterem a skvělými jízdními vlastnostmi pro příjemný pocit z jízdy. Verze SE přijíždí se sedlem vyšitým červenou nití a upravenou, protiskluzovou úpravou a vyšitým logo. Zadní deska umožňuje uchycení top case a zároveň slouží jako úchyty pro spolujezdce. Motor zůstává stejný, 645cc kapalinou chlazený se 6 stupňovou převodovkou, se skvělou odezvou v celé škále otáček.
2014-2015 650X ABS XA
V-Strom 650X ABS XA je základní model pro nový, s koly vypletenými špicemi, V-Strom. Představen v roce 2015, V-Strom 650X ABS XA si přiváží všechny vlastnosti předchozích modelů pochvalované univerzální středně těžké motorky, ale na nových, špicemi vyplétaných kolech, které zvládnou i nějaké to dovádění v těžkém terénu a nové sedlo. Plexi postrádá Vario prvek a je v podstatě jen základní. Ale hlavně, nová kola úplně mění motocykl na skvělý, opravdový off-road stroj. Prověřený motor, kapalinou chlazený dvojválec do V spolu se 6 stupňovou převodovkou a 22 litrovou nádrží poskytují dostatečný komfort a dojezd pro výlety napříč státy.
2014-2015 650XT ABS
V Suzuki konečně vyslechli nekonečné stížnosti na jízdu motocyklu na litých kolech a rozhodli se vybavit 2015 V-Strom 650 XT ABS vyplétanými koly. A jelikož to byl veliký kro, Hamamatsu se rozhodl jít ještě dál. Vybavil 650 XT ABS hliníkovými kufry a top-case, padacím rámem, hliníkovým krytem motoru, přídavnými světly, přepracovaným sedlem a nastavitelným plexi. Nikdo neví, proč se rozhodli přidat zobák, ale pravděpodobně chtěli jít stejnou cestou jako ikonické motorky BMW. Nastavitelné tlumení a bohatá přístrojová deska jen doplňují tvář motocyklu.
2016+
V-Strom 2016 650 XT ABS nabízí další rozšíření možností dobrodružného cestování. Vybaven vylepšeným výkonem svých předchůdců, verze 2016 získala dobrodružnější styl díky přednímu zobáku, který pomáhá lépe směřovat vzduch k chladiči a vyplétaným kolům pro lepší tlumení nárazů a pohodlnější jízdu. Motor o objemu 645cc s vynikajícími charakteristikami v nízkých a středních otáčkách v kombinaci s vysokým počtem možného příslušenství a unikátním stylem jen podtrhují dobrodružného ducha motocyklu.