logo370x175logo370x175https://www.v-strom4u.czlogo370x175

  • HOME
  • V-STROM MODELY
    • DL250
      • DL250 (od 2017)
    • DL650
      • DL650 (2003-2012)
      • DL650 (2012-2017)
      • DL650 (od 2017)
    • DL1000
      • DL1000 (2003-2014)
      • DL1000 (2014-2017)
      • DL1000 (od 2017)
      • KLV1000
    • DL1050 – novinka
  • TECHNIKA
    • Články o technice, opravách
    • Forum
    • Servisy motocyklů
  • CESTOVÁNÍ
    • Cestopisy
    • Srazy a minisrazy
    • Soutěž 2021
    • Příprava, mapy, trasy
    • O mapách, GPS a RB
  • VSTROM4U
    • V-STROM4U
    • Blog
    • Pomáháme
    • Redakční rada
    • WordPress-help
  • GALERIE
  • SOUTĚŽ
  • LOGIN
  • Calendar
  • WordPress-help
✕
  • Domů
  • Technická poradna
  • Repase vodní pumpy DL1000 V-Strom 2005
Suzuki V-Strom 650 XT
Středa, 31 října, 2018
Na Pařížov k přehradě a ještě dál
Pátek, 16 listopadu, 2018

Repase vodní pumpy DL1000 V-Strom 2005

Vydal Tomáš Pácl dne Pátek, 2 listopadu, 2018
Rubriky
  • Technická poradna
Štítky

Z důvodu kapání vodní pumpy z přepadu na mojí Vločce jsem se rozhodl pro repas. Pokusím se to nějak rozumně popsat i s fotkami a díly co jsem koupil, abyste nemuseli dávat peníze za zbytečně drahý servis.

Objednával jsem z Partsdepot a to ze schématu Vodní čerpadlo díly 3,4,5 popř. 7 který není tak potřeba. A ze schématu Víko klikové skříně díl číslo 3 a to je těsnění víka. Chladící kapalina G12,G12+ (2,2L) a olej 10W-40 (Motul, Shell, Castrol) 2,7L.


 



  • Musí se vypustit olej z motoru, na to je potřeba  17 klíč nebo ořech s golou. Šroub je zespoda motorky. Necháme aspoň 15 minut vytékat.
  • Vypuštění chladící kapaliny se provede otevřením víka na chladiči a šroubem co je na obrázku. Abyste dostali kapalinu z nádobky musí se sundat hadička a z nádobky samostatně vypustit kapalina. Nechal sem vytéct, množství odpovídalo, a když nahýbáte motorku vyteče vše.
  • Sundání víka vodní pumpy. Musí se nejprve sundat 3 hadice, jsou na sponu.  Na víko nám stačí 8 ořech s malou golou a vyšroubujeme 5 šroubů, vyndat a očistit, na horním šroubu je váleček který to nejspíš bude držet a nepůjde vám to sundat, tak trošku zaberte – to pomůže



  • Sundání víka klikové skříně to je 11 šroubů + se musí vyvěsit brzdová nožní páka, která je chycená na 2x Imbusu 6. Víko vám po odšroubování dobrovolně dolů nepůjde je to díky zapečenému těsnění takže zespoda kouknout na motor a je tam výstupek na který dáme špalek a jebneme do něj párkrát kladívkem a víko povolí. Sundat staré těsnění z bloku a pořádně očistit dosedací plochy jak na víku tak bloku motoru.
  • Víko co jsme oddělali se musí pořádně očistit já jsem třeba dole měl usazeniny starého oleje tak sem vzal čistič brzd a pořádně to propláchl. Sundáme segerovku, tu vycvaknout povystrčit vrtulku a vytáhnout jí z víka půjde blbě, ale půjde. Za další se musí z víka sundat ta miska a to je horor. Jsou tam 2 ložiska pokud vám půjdou ven bez násilí máte vyhráno pokud ne jako mě musí se skrz ně protáhnout plochý šroubovák a jebat do něj tak dlouho dokud miska nepovolí, je na lepidle, to drží fest a mezi ložisky a miskou je gufero. Ložiska se měnit můžou a nemusí na Partsdepot jsou drahý jako cip, já mám firmu s ložisky za barákem tak je mám odtamtud.




  • Máme nové díly (gufero,misku s těsněním a pružinkou, gumo těsnění na víko pumpy a těsnění víka klikovky, popř ložiska) tak to složíme dohromady. Vezmeme víko klikovky a nasadíme opatrně gufero hned za ložiska, nejlíp pomocí ořechu a kladívka, pak se nasadí ta miska, na které je nějaké lepidlo a taky použijeme ořech(23) a kladívko, komu to nepůjde může se použít WD-40 a trošku máznout. Než nasadíme vrtulku musíme na osičku nasadit to gumové těsnění s pružinou poté opatrně zasadíme přes misku, gufero a ložiska a zajistíme segerovkou a máme vyhráno.



  • Nasadíme těsnění víka klikové skříně na blok opatrně, aby jste ho neroztrhli, nasadíme víko budete muset točit s vrtulkou aby si to sedlo do drážky a dotáhneme víko šrouby, vezmeme víko pumpy a vyměníme na něm těsnění a pevně dotáhneme šrouby. Připojíme 3 hadice na svá místa. Přiděláme stupačku nasadíme pružinu pro čidlo brzdového spínače.
  • Nalijeme olej a chladící kapalinu a sledujeme kde nám to teče 😀 nelijte úplně plné hodnoty kapalin, je lepší to pak nastartovat a dolít podle potřeby

Chladící kapalinu sem lil přes hadici na zahradu stačí vám cca 50cm coulky nebo pulcoulky přímo do radiatoru a do nádobky mezi rysky.

Ať se vám dílo podaří a snad Vám to pomohlo s pozdravem Tomáš: Suzuki V-Strom CZ



Dá se mrknout i na tahle videa :

Vypuštění oleje, vody, hadice dolu, šrouby          https://www.youtube.com/watch?v=JEW5KRrLPlA&list=FL4HYGP15Hb–GCh6Zo_6aQVw

Tady je sundání té misky a gufera https://www.youtube.com/watch?v=YJ3Yj2HiCYg

Gufero je použito :Gufero 10x20x4,8 C24 SD

Ložisko 2x :Japan koyo 6900/3B šíře 5mm

 

 

Total Page Visits: 2631 - Today Page Visits: 1
Sdílet
6

Související příspěvek

Neděle, 18 října, 2020

Zlobivé budíky DL650 K6


Číst dál
Středa, 7 října, 2020

TPS – výměna – 650 K6


Číst dál
Středa, 30 září, 2020

Snížení stupaček od Marseluse na DL1000 2002-2009


Číst dál

Comments are closed.

Poslední příspěvky

  • Zlobivé budíky DL650 K6
    Neděle, 18 října, 2020
  • 0
    Fotosoutěž 2020
    Neděle, 18 října, 2020
  • 0
    TPS – výměna – 650 K6
    Středa, 7 října, 2020
  • 0
    Motosoutěž 2021
    Pondělí, 5 října, 2020
V-strom CZ diskuse

Nová témata ve fóru

Úklid po prodeji V-Stromka 650 (2 …vytvořil Pavel ŠmídPřed 11 měsíců, 1 odpověď
Levý držák stupačky řidiče na lit …vytvořil David Sedláček MetylovicePřed 3 roky
Hrnec na voduvytvořil Bretislav KrupickaPřed 3 roky
Cestovní bundavytvořil Robert VacekPřed 3 roky, 1 odpověď
V-strom CZ technika

Registrace       Zapomenuté heslo       Můj profil

Hledat v obsahu V-strom4u

✕
© 2022 Betheme by Muffin group | All Rights Reserved | Powered by WordPress
Buy now