Typ motoru | Čtyřtaktní 8 ventilový dvouválec do V, rozvody DOHC |
Objem motoru | 645 cm3 |
Vrtání / zdvih | 81.3×63.5 mm |
Kompresní poměr | 11.5:1 |
Výkon | 50,5/8800 KW/ot.min |
Točivý moment | 60/6400 Nm/ot.min |
Palivový systém | elektronické vstřikování |
Převodovka | 6 rychlostní, manuální |
Spojka | Mokrá, manuální |
Sekundární převod | Řetěz #525 |
Rám | Hliníkový páteřový |
Přední tlumič | Teleskopická vidlice, nastavitelná |
Zadní tlumič | Monoshock, nastavitelný |
Přední brzdy | Dvoukotoučové hydraulické |
Zadní brzdy | Jednokotoučové hydraulické |
Celková délka | 2291 mm |
Šířka | 835 mm |
Výška sedla | 835 mm |
Rozvor | 1560 mm |
Hmotnost | 214 kg |
Objem nádrže | 20 litrů |
Zákazníci v Británii a Spojených státech dostali šanci koupit si plnou verzi V-Strom 650 ABS, což znamenalo Adventure výbavu a něco extra. V podstatě dostali motorku, která je připravena vyrazit na cesty přímo z krabice – vybavená hliníkovými kufry, které dokáží pojmout i integrální přilbu, silný padací rám, nastavitelné cestovní plexi, které umožní jezdci nastavit si jej podle rychlosti. Oproti základnímu modelu se z technického pohledu nic nezměnilo. V-Strom 650 ABS Adventure zůstalo motocyklem, který dokáže jezdit po různých cestách a zvládá i lehký off-road, pokud je to potřeba. Skvělý točivý moment pro městský provoz, vynikající dojezd a sportovní tvář pro dlouhé trasy podpořenou pohodlnou pozicí jezdce udělala z V-Strom 650 ABS Adventure motocykl, který stojí za to mít.
Nově představený V-Strom 650 ABS je štíhlý a má vylepšený vzhled, ale funkčnost a praktičnost zůstala stejná. S rámem zaměřeným na pohodlí jezdce, V-Strom 650 zvyšuje už tak skvělou manévrovatelnost a vysoký komfort. Pečlivě navržená ergonomie zajištuje jednoduché a pohodlné cestování po městě stejně jako po okreskách. A s ve své třídě nejlepšími přepravními možnostmi je malý V-Strom skvělým společníkem pro dlouhé cesty napříč kontinenty. Schopnost udržet si styl i na nekvalitních cestách, kde je povrch rozbitý, nebo úplně chybí, dělá z V-Stromu 650 ABS jeden z nejlepších univerzálních strojů, které si můžete koupit.
Verze Adventure 2014 V-Strom 650 ABS představuje několik doplňků pro lepší použitelnost motocyklu, zejména pak na dlouhých cestách. Středně těžký motocykl V-Strom získal hliníkové boční a horní kufry, nastavitelné cestovní plexi, padací rám, ochranu rukou a motoru. Neobávejte se větší hmotnosti, V-Strom je dokonale schopný ji zvládnout a má vše, co potřebuje, aby zůstal hbitý a nabídl excelentní zážitek z jízdy. V-Strom 650 ABS je základní verzí středně těžkého modelu Suzuki se zaměřením na dobrodružné cestování.
Pro rok 2015 je motocykl vybaven ABS již v základu v souladu s evropskými pravidly pro bezpečnost provozu. Dvouválec do V byl jen lehce vyladěn, protože poslední verze se ukázala jako velmi úspěšný recept. Stejně jako předchozí modely je V-Strom 2015 dělníkem, který zvládne skoro každou výzvu kromě těžkého off-roadu, na který jeho litá kola nejsou dost pevná. Ale i přesto, není příliš mnoho věcí, které se s V-Stromem nedají dělat. Jeho velká nádrž a dobrá spotřeba poskytuje skvělý dojezd při dlouhých výletech. Model roku 2015 je opět další kosmetickou úpravou základního modelu V-Strom 650 ABS. Přijíždí s bočními hliníkovými kufry, padacím rámem a nastavitelným plexi. Kola jsou stále litá, takže off-road jízda musí být v rozumné míře, hlavně na kamenitém povrchu. Přestože Adventure verze většinou znamená, že s motorkou můžete rovnou z obchodu vyrazit na cestu přes kontinent, v tomto případě budete ještě pár doplňků potřebovat. Ochrana rukou a kryt motoru jsou skoro povinností pro ty, kteří hledají opravdová dobrodružství. A pro ty ostatní zůstává 650 V-Strom starým dobrým důvěryhodným parťákem, se kterým můžete vyrazit skoro všude od polních cest po dálnice. Jelikož je V-Strom jedním z nejprodávanějších modelů Suzuki již od svého příchodu na trh, je naprosto přirozené, že jej Hamamatsu dodává v mnoha provedeních jako odpověď na požadavky různých jezdců. Verze EXP vidí V-Strom jako motocykl připravený vyrazit hned po rozbalení z krabice. Motocykl přijíždí s hliníkovými bočními a horním kufrem, nastavitelným plexi, krytem motoru a chrániči rukou. Jelikož jsou kola stále litá, nesmíte na to zapomenout, když plánujete cestu skrz kamenité off-road cesty. V-Strom 650 ABS SE z roku 2015 si přináší dědictví předchozích modelů, které mohou dojet vždy o kilometr více, než ostatní ale také mohou být důvěryhodným parťákem do města. Vytvořen tak, aby vás vzal do nejvzdálenějších míst, tedy pokud tam vede alespoň trochu zpevněná cesta, V-Strom 650 ABS SE kombinuje živý dvouválec do V se sportovním charakterem a skvělými jízdními vlastnostmi pro příjemný pocit z jízdy. Verze SE přijíždí se sedlem vyšitým červenou nití a upravenou, protiskluzovou úpravou a vyšitým logem. Zadní deska umožňuje uchycení top case a zároveň slouží jako úchyty pro spolujezdce. Motor zůstává stejný, 645cc kapalinou chlazený se 6 stupňovou převodovkou, se skvělou odezvou v celé škále otáček.
Představen v roce 2015, V-Strom 650X ABS XA si přiváží všechny vlastnosti předchozích modelů pochvalované univerzální středně těžké motorky, ale na nových, vyplétaných kolech, které zvládnou i nějaké to dovádění v těžkém terénu a nové sedlo. Plexi postrádá Vario prvek a je v podstatě jen základní. Ale hlavně, nová kola úplně mění motocykl na skvělý, opravdový off-road stroj. Prověřený motor, kapalinou chlazený dvouválec do V spolu se 6 stupňovou převodovkou a 22 litrovou nádrží poskytují dostatečný komfort a dojezd pro výlety napříč státy.
V Suzuki konečně vyslechli nekonečné stížnosti na jízdu motocyklu na litých kolech a rozhodli se vybavit 2015 V-Strom 650 XT ABS vyplétanými koly. A jelikož to byl veliký krok, Hamamatsu se rozhodl jít ještě dál. Vybavil 650 XT ABS hliníkovými kufry a top-case, padacím rámem, hliníkovým krytem motoru, přídavnými světly, přepracovaným sedlem a nastavitelným plexi. Nikdo neví, proč se rozhodli přidat zobák, ale pravděpodobně chtěli jít stejnou cestou jako ikonické motorky BMW. Nastavitelné tlumení a bohatá přístrojová deska jen doplňují tvář motocyklu.